Palvelun parantaminen

Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja olemme kiinnostuneita asiakkaidemme mielipiteistä. Tämän vuoksi pyydämme Teitä arvioimaan toimistomme palveluja ja antamaan palautetta toimeksiantojen hoitamisesta.

Arvomme vastanneiden kesken joka vuosi yllätyspalkinnon.

Toimintamme arviointi tapahtuu asteikolla: 1=heikko, 2=välttävä, 3=tyydyttävä, 4=hyvä, 5=erinomainen

    Palautteenne kohde

    Palautteenne kohde

    Asianajaja

    Asianajajan kiinnostus asiaanne kohtaan

    12345

    Asianajajan ammattitaito

    12345

    Sähköposteihin vastaaminen

    12345

    Toimeksiantonne hoito

    Toimeksiantoonne liittyvien valintojen ja riskien selkeä kertominen

    12345

    Asian etenemisen nopeus

    12345

    Tyytyväisyytenne asian lopputulokseen

    12345

    Laskutuksen kohtuullisuus

    12345

    Toimistohenkilökunta

    Henkilökunnan ystävällisyys

    12345

    Henkilökunnan lähettämien viestien selkeys

    12345

    Muut tiedot

    Käyttäsittekö toimistoamme jatkossa?

    Mikä oli hyvää ja huonoa? Olisiko jossain parantamisen varaa?

    Mitä kautta olette saanut tiedon toimistostamme?

    Voitte antaa palautteen nimellänne tai nimettömänä. Vain nimelliset osallistuvat yllätyspalkinnon arvontaan.

    Nimesi

    Sähköpostiosoitteesi

    captcha

    Kiitos paljon ajastasi!

    Palvelemme sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!