Palvelun parantaminen

Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja olemme kiinnostuneita asiakkaidemme mielipiteistä. Tämän vuoksi pyydämme Teitä arvioimaan toimistomme palveluja ja antamaan palautetta toimeksiantojen hoitamisesta.

Arvomme vastanneiden kesken joka vuosi yllätyspalkinnon.

Toimintamme arviointi tapahtuu asteikolla: 1=heikko, 2=välttävä, 3=tyydyttävä, 4=hyvä, 5=erinomainen

Palautteenne kohde

Palautteenne kohde

Asianajaja

Asianajajan kiinnostus asiaanne kohtaan
12345
Asianajajan ammattitaito
12345
Sähköposteihin vastaaminen
12345

Toimeksiantonne hoito

Toimeksiantoonne liittyvien valintojen ja riskien selkeä kertominen
12345
Asian etenemisen nopeus
12345
Tyytyväisyytenne asian lopputulokseen
12345
Laskutuksen kohtuullisuus
12345

Toimistohenkilökunta

Henkilökunnan ystävällisyys
12345
Henkilökunnan lähettämien viestien selkeys
12345

Muut tiedot

Käyttäsittekö toimistoamme jatkossa?
Mikä oli hyvää ja huonoa? Olisiko jossain parantamisen varaa?
Mitä kautta olette saanut tiedon toimistostamme?

Voitte antaa palautteen nimellänne tai nimettömänä. Vain nimelliset osallistuvat yllätyspalkinnon arvontaan.

Nimesi
Sähköpostiosoitteesi
captcha

Kiitos paljon ajastasi!

Palvelemme sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!