Palvelun parantaminen

Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja olemme kiinnostuneita asiakkaidemme mielipiteistä. Tämän vuoksi pyydämme Teitä arvioimaan toimistomme palveluja ja antamaan palautetta toimeksiantojen hoitamisesta.

Arvomme vastanneiden kesken joka vuosi yllätyspalkinnon.

Toimintamme arviointi tapahtuu asteikolla: 1=heikko, 2=välttävä, 3=tyydyttävä, 4=hyvä, 5=erinomainen

    Palautteenne kohde

    Palautteenne kohde

    Asianajaja

    Asianajajan kiinnostus asiaanne kohtaan
    12345
    Asianajajan ammattitaito
    12345
    Sähköposteihin vastaaminen
    12345

    Toimeksiantonne hoito

    Toimeksiantoonne liittyvien valintojen ja riskien selkeä kertominen
    12345
    Asian etenemisen nopeus
    12345
    Tyytyväisyytenne asian lopputulokseen
    12345
    Laskutuksen kohtuullisuus
    12345

    Toimistohenkilökunta

    Henkilökunnan ystävällisyys
    12345
    Henkilökunnan lähettämien viestien selkeys
    12345

    Muut tiedot

    Käyttäsittekö toimistoamme jatkossa?
    Mikä oli hyvää ja huonoa? Olisiko jossain parantamisen varaa?
    Mitä kautta olette saanut tiedon toimistostamme?

    Voitte antaa palautteen nimellänne tai nimettömänä. Vain nimelliset osallistuvat yllätyspalkinnon arvontaan.

    Nimesi
    Sähköpostiosoitteesi
    captcha

    Kiitos paljon ajastasi!

    Palvelemme sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä. Ota yhteyttä, autamme mielellämme!